قديري ابيانه در تفت :

از هر مرد در غرب كه 3 فرزند داشته باشد يكي از آنها از صلب او نيست و خودش بي خبراست.



یزدفردا ""محمد حسن قديري ابيانه" سخنران شب دوم برنامه "انقلابي كه صادر شد" در 21 بهمن بود.

به گزارش سید حسین جعفری تفتی از تفت:سفير سابق ايران در مكزيك و استراليا كه عامل مسلماني بسياري از غربي ها بخصوص شهيدادواردو آنيللي بوده در اين نشست نقش انقلاب اسلامي را در اروپا مورد بررسي قرارداد.

وي در ابتدا فرهنگ غرب را مورد نقد قرار داد و گفت: جذابيت و زيبايي يك ارزش است كه ما در فرهنگمان به خاطر داشتنش خدا را شكر مي كنيم و زنانمان مراقبند كسي جزمحرمشان آنها را نبيند اما در غرب ارزشي اجتماعي است به طوري كه اگر خواستند براي جذب مشتري كاري كنند در تبليغاتشان از زنان استفاده مي كنند و متصديان فروش و ديگر عوامل خود را از زنان زيبا قرار مي دهند.

به اعتقاد وي: زن در غرب آن قدر حقير است كه از بدنش براي جذب مشتري استفاده مي شود، حتي در نمايشگاه هاي كتاب. به گفته وي: بي حجابي نوعي خودكشي است.

قديري ابيانه در ادامه به برخي ديگر از اعتقادات مسيحيان و غربي ها اشاره كرد كه نوزادرا گناهكار مي دانند و در مراسمي به اصطلاح خودشان او را پاك مي كنند.

وي از ديگر اعتقادات مسيحيت، به نوشيدن شراب در اوج مراسم معنوي شان اشاره كرد.

وی با ذکر اینکه   وجود انحرافاتي در داخل اعتقاد داریم به طوري كه اما و اگر را براي بشردانست و  گفت: در قرآن كريم اما و اگري وجود ندارد.

وي در اين مورد اشاره به برخي اصلاح طلبان كرد كه با وجود به تن داشتن لباس روحانيت و يا با وجود حفظ حجاب طوري صحبت مي كنند كه اگر خداوند هنگام نزول قرآن با آنان مشورت مي كرد قرآنش متعالي تر بود.

وي در مورد زندگي شهيد آنيللي گفت: او يك ميلياردر بود كه پشت صحنه ها را مي ديد.

به گفته وي در غرب سياستمداران امورات خود را با فريب افكار عمومي مي گذرانند و به طور مثال معتقدند در دانشگاه بايد سر دختر و پسر را به هم گرم كنند تا از سياست چيزي ندانند.

قديري گفت: حتي تئوري پردازان غرب فساد را گسترش مي دهند.

وي در ادامه به آماري از غرب اشاره كرد كه توسط خودشان ارائه شده و آن، اين كه: از هر مرد در غرب كه 3 فرزند داشته باشد يكي از آنها از صلب او نيست و خودش بي خبراست.

وي دليل آن همه اعتراض غرب به اعدام زن فاحشه ايراني را همبستگي خود با وي اعلام كرد چون در فرهنگ آنها چنين كاري عيب نيست.

وي در نقد اعتقادات غرب يكي از فرمانداران مكزيك را مثال زد كه به گفته خودش زن درديدگاه او زيباترين حيوان است.

وي افزود برخي از جوانان ما در حسرت تحصيل در اروپا هستند اما ادواردو در حسرت تحصيل در حوزه علميه قم بود. به گفته وي ادواردو در رحم مادرش كه بود ثروتش بي حدبود اما او ثروت را ارزش نمي دانست.

وي گفت: 7 سال قبل از انقلاب كه اروپا بودم بيماري اي به نام 40 سالگي را شناختم كه زنان 40 ساله دچار آن مي شدند و آن چين و چروك صورت بود كه چهره آنها را زشت مي كرد

كه در اين صورت از ارزش اجتماعي آنها كاسته مي شد و انان دچار بحران روحي شده و به روانپزشك مراجعه مي كردند. به گفته وي اخيراً اين بيماري به 30 سالگي رسيده است. وي افزود: يكي از زناني كه رئيس يك دانشگاه است چنين بيان كرده كه 15 درصد از توان ذهني اين گونه زنان كاسته مي شود.

وي دليل پيشرفت اروپا و غرب در علم را اهميت دادن آنها به اين مقوله اعلام كرد با آن كه فساد در آنان موج ميزند ولي ما به آن اهميت نداده بوديم. اما وي سرعت پيشرفت علمي ايران را طبق تحقيقات غربي ها 11 برابر متوسط آن اعلام كرد به طوري كه الآن درايران دانشجويان ماهواره مي سازند.

ايراني كه زماني مهندسينش حق مشاهده تأسيسات و نحوه تعمير بسياري از امكانات را نداشتند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا